سوالات متداول

محصولات را چگونه انتخاب و خریداری نمایم؟

با کلیک روی هر محصول شما به صفحه مشخصات محصول هدایت میشوید. با زدن دکمه افزودن به سبد خرید، این محصول به سبد خرید شما اضافه میگردد. (برای دیدن دیگر محصولات میتوانید به صفحه اصلی بازگشته و از روی دسته بندی محصولات در بالای صفحه محصول مورد نظر دیگری را انتخاب نمایید) حال با کلیک بر روی دکمه ثبت سفارش فرم مربوطه را تکمیل مینمایید. با انتخاب گزینه استان و شهر مورد نظر، سیستم به طور خودکار نحوه ارسال را به شما پیشنهاد میکند. شما میتوانید با در اختیار داشتن اطلاعات کارت بانکی خود (کلیه کارتهای عضو شتاب) خرید خود را نهایی و پرداخت را به صورت آنلاین انجام دهید.

چگونه میتوانم در فروشگاه عضو شوم؟

کلیه خریداران محترم میتوانند با کلیک روی دکمه " عضویت " در بالای صفحه اصلی فروشگاه و پر کردن اطلاعات خواسته شده براحتی عضو فروشگاه شوند

آیا برای عضویت در فروشگاه باید هزینه‌ای پرداخت شود؟

خیر، عضویت در فروشگاه کاملا رایگان میباشد.

آیا امکان «پرداخت در محل» برای فروشگاه وجود دارد؟

خیر، تمامی تراکنش‌های مالی فروشگاه باید به صورت آنلاین و از طریق درگاه بانکی انجام شود.

دزیره کالا چه اطلاعاتی را از افرادی که در فروشگاه عضو میشوند و یا خرید میکنند ذخیره میکند و چرا؟

فروشگاه دزیره کالا نام کامل، ایمیل، شماره تماس، آدرس و کد پستی و اطلاعات مربوط به مشتری‌های فروشگاه را هنگام عضویت و یا خرید ذخیره میکند. زیرا این اطلاعات جهت تایید هویت و ارائه خدمات به شما نیاز میباشد و از این اطلاعات برای ارائه خدمات بهتر به کاربران و یا پیگیری مشکلاتی که برای خریداران ایجاد می‌شود استفاده میکند.

درصورت مشاهده خرابی محصول و یا مشکل در نحوه ارسال کالا چگونه میتوانم این موضوع را پیگیری نمایم؟

با توجه به شعار دزیره کلا " سرعت، دقت، کیفیت " درباره ارسال کالا به خریداران، در صورت مشاهده مشکل در هر زمینه ای میتوانید آنرا با تیم پشتیبانی دزیره کالا به شماره 09354244428 و 09157008075 از ساعت 8 صبح الی 20 و یا با آی دی desirehkala_support@ در شبکه های اجتماعی در میان بگذارید تا در اسرع وقت به موضوع رسیدگی شود.

پیام در واتساپ